Dean heeft zijn vrijheid gekregen

Hij heeft de strijd om 18.15 gewonnen zoals het een echte ridder betaamd.

Hij is nu vrijer dan wij allemaal………………………………..

130 gedachten over “Dean heeft zijn vrijheid gekregen

  1. Na een paar van de verhaaltjes gelezen te hebben moet het een zware strijd geweest zijn, die Dean helaas heeft verloren.

    Voor familie en vrienden van Dean: heel veel sterkte met dit enorme verlies!

    Voor Dean: Rust maar lekker uit na je lange zware strijd!

    Marijn

  2. Beste familie van Dean,
    graag voldoe ik aan het verzoek van Chrisina – die me dierbaar is – door ook een boodschap achter te laten op deze site.
    Wat kan ik zeggen? Het verliezen van een kind moet ongeveer het verschrikkelijkste zijn dat je kan overkomen. Hoe ga je er mee om, hoe geef je uiting aan de pijn .. het verdriet en hoe ga je verder? Vragen waar ik geen antwoord op heb.
    De taal schiet te kort als het om woorden van troost gaat en ik weet dat er geen sprake is van een keuze: het leven gaat door.
    Eén ding is zeker: Dean leeft verder in jullie. Zijn energie blijft bestaan en ik wens jullie toe dat, met de tijd, elke gedachte aan hem een glimlach op jullie gezichten tovert.
    Veel sterkte..

    Will (Den Haag)

  3. Maurice,Anita en June,

    We hopen dat jullie naast Chrisina en Marcel nog veel meer lieve mensen hebben om het verlies van jullie Dean ,samen te dragen.

    Heel veel sterkte toegewenst,
    namens voetbalvrienden van Chrisina en Marcel,

    Jaap en Petra Verstraate

  4. Lieve Familie,

    Heel veel sterkte met het verlies van deze dappere ridder.
    Het is heel ontroerend om te zien hoe sterk zijn mannetje kan zijn!!!
    Hij leeft in jullie hart voort!

    Kim (collega Chrisina) & Jaco

  5. Dean is vrij!…
    Maar wat zullen jullie verschrikkelijk verdrietig zijn, heel veel sterkte!

    We hebben heel veel bewondering voor jullie hoe jullie het hebben gedaan met jullie dappere ridder!

    MOEDER NAAST DE KRIBBE
    NAAST JE KLEINE KIND VAN LICHT
    GEEFT JE LIEFDE VOOR ZIJN LEVEN
    GEEFT JE LEVEN VOOR ZIJN PLICHT

    MOEDER NAAST DE KRIBBE
    NAAST JE KLEINE KIND VAN LICHT
    ANGSTIG VOOR WAT GAAT GEBEUREN
    ZIET HET IN ZIJN STIL GEZICHT

    MOETDER NAAST DE KRIBBE
    NAAST JE KLEINE KIND VAN LICHT
    WETEND DAT ZIJN DOOD DOET LEVEN
    JIJ HEBT JOUW WONDER AL VERRICHT

    Joost en Miranda Antonis (ouders van Milan)

  6. Lieve ouders, zusje, verdere familie en naasten van deze dappere ridder Dean,
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de tijd die voor jullie ligt.

    Ik ken jullie niet persoonlijk, maar lees en leef via longtransplantatie.nl al een tijdje mee en heb veel bewondering gekregen voor alle strijd, liefde en kracht die uit jullie verhalen spreekt.

  7. Lieve papa en mama en zusje van Dean,

    ik wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies. Er zijn geen woorden voor en niemand kan helaas jullie verdriet en pijn wegnemen.
    Ik weet zeker dat jullie alle liefde hebben gegeven die er bestaat en dat Dean nu op een mooie plek is. sterkte en veel liefs
    Miriam Tournier

  8. Ik ben diep onder de indruk van dit blog. Veel sterkte, en ook de geruststelling dat Dean nu bij Opa een beter leven heeft.

    Cas (salsavriend Chrisina) en Amber (6 jaar)

  9. Beste familie en vrienden van Dean,

    Heel veel sterkte in deze zware tijd!! Gecondoleerd en ook ik leef met jullie mee.

    Met hartelijke en liefdevolle groet,
    Kiram (’n vriend van Chrisina)

  10. Beste ouders en June,

    Wat een groot verlies, ik heb hier geen woorden voor, het is moeilijk te bevatten. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie. Veel sterkte nu en voor de toekomst.
    Ik leef met jullie mee.

    Groetjes Jonita.

  11. Hoe troost je iemand met woorden? Dat is naar mijn mening niet mogelijk…wat wel zal troosten is de gedachte dat er zoveel mensen zijn die Dean een warm hart toedragen en hem de mooiste reis ooit toewensen met een geweldig mooie bestemming.
    Lieve Dean…wat heb je een strijd gevoerd tegen dat waarvan je niet kon winnen. Je hebt zoveel mensen geraakt diep in hun hart en hen een voorbeeld getoond van hoe hard een mens kan vechten tegen dat wat onvermijdelijk blijkt. Ik heb heel veel respect voor de manier waarop jij , samen met je pap, mama en zusje deze strijd opgepakt hebt. Hele dikke knuffel van mij voor jou….blijf nog een poosje dicht bij papa en mama, ze zullen je nodig hebben.Dag mannetje…

    Lieve ouders en zusje van Dean…heel veel sterkte in de tijd die komen gaat. Neem het in je op met volle teugen…afscheid nemen is zwaar,maar kan maar 1 keer…deze keer. Hij heeft het verdiend en jullie ook !
    knuffel!

  12. Beste familie en Chrisina,

    Wat moet je zeggen om mensen te troosten bij zo`n groot verlies? Sterkte met het verlies klinkt heel hol en krachteloos maar is wel het enige waar ik op kom. We leven met jullie mee.

    Robin

  13. Beste familie,

    Via oma kreeg ik wel eens te horen hoe het ging. Zij steunde ons met lieve woorden…nu is dit verschrikkelijks jullie ook overkomen.
    Wat een gemis.
    Heel veel sterkte voor nu maar ook zeker voor in de toekomst. Samen staan jullie sterk!

    In gedachten bij jullie..

  14. Beste familie en Chrisina,

    Vaak vinden wij alles zo….gewoon
    Wij beseffen niet dat…gewoon…rijkdom is
    Wat zou het toch een rijkdom zijn om nu nog even…gewoon…met Dean te knuffelen en zijn mooie glimlach te zien……..
    Gewoon…eventjes maar……!!

    Fijn dat jullie een hechte familieband hebben die heel veel steun aan elkaar heeft.

    Lieve familie heel veel sterkte gewenst,
    Frank en Fini (salsadansschool Chrisina)

  15. Beste Maurice, Anita en June,

    Wat heeft deze ridder in zijn veel te korte leven een ontzettend dappere strijd gestreden.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe in de komende tijd.

    Irene

  16. lieve Familie
    Heeeeeel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie dappere ridder!!
    Morgen is een hele zware dag maar er zullen velen mensen in gedachten met jullie zijn,dat weet ik zeker!!!!
    Ik wens jullie de dapperheid van jullie Dean toe!!!
    Dean een goede reis manneke.
    Oma Marga

  17. Beste Maurice, Anita en June,

    Heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere zoon. Wat heeft hij gevochten, met jullie aan zijn zij… Het is erg ontroerend en bijzonder om de verhalen op Dean’s site te lezen.

    Helaas heb ik het verschrikkelijke bericht van Dean’s overlijden pas vanmiddag ontvangen, waardoor ik niet bij het afscheid kon zijn. Ik hoop dat jullie Dean op een mooie manier hebben kunnen begeleiden bij zijn laatste stappen op weg naar de vrijheid.

    Heel veel kracht en liefde gewenst voor nu en de toekomst.

    Janneke de Bie

  18. Beste Maurice, Anita en June.

    zelf als vader van twee kinderen heb ik via chrisina gehoord wat jullie is overkomen ik voel meen met jullie intens verdriet en moet ervan huilen. het volgende wil ik graag toewensen aan dean

    Iedere stap is vrede
    De stralende rode zon is mijn hart
    Elke bloem beantwoordt mijn glimlach
    Hoe groen en fris is al wat bloeit
    Hoe verkoelend de wind
    en verkwikkend mijn adem
    Elke stap gezet in vrede
    Verandert de weg zonder einde
    In een blijmoedig pad van liefdevolle vreugde.

  19. Onvoorstelbaar….woorden schieten hiervoor te kort. Gisteravond hoorden wij het bericht van het overlijden van Dean. Met tranen in onze ogen en een brok in de keel lezen wij het blog. Wij wensen jullie ontzettend veel sterkte met het dragen van dit grote verlies.

    Veel liefs,
    Erwin, Kirsty en Kevin Kip (wat vond Dean onze achternaam toch grappig, dit vergeten wij nooit meer)

  20. Lieve Anita, Maurice en June. Vol ongeloof en verdriet hebben wij gisteravond gelezen dat jullie dappere strijder is overgegaan. Vino en ik voelen diep met jullie mee. We zien hem nog zo voor ons, op de IC, net na de transplantatie en daarna op M2. Dan liep hij samen met jullie een rondje over de afdeling. Altijd even zijn koppie voor het raam: ‘hai Ruben’ en dan liep hij weer verder. Omringd door de liefde van jullie, van zijn familie. Dat was zichtbaar en voelbaar, ook voor ons. We hadden zo gehoopt en gewenst dat het anders mocht zijn. Nu kunnen we alleen maar wensen en vragen dat hij zijn rust heeft gevonden. Voor jullie wensen we alle mogelijke kracht om dit, niet in woorden uit te drukken verlies, te dragen. We denken aan jullie en aan jullie prachtige kinderen. June hier op aarde en Dean die het leven hier heeft verlaten. Liefs en respect. Vino en Deborah.

  21. Ik heb de afgelopen maand de website van Dean niet gelezen omdat ik zelf een zoon heb gekregen. Nu het is iets rustiger is, wil ik bij Dean gaan bijlezen, zoals ik al zo lang deed zonder me ooit bekend te maken overigens. En wat lees ik?
    Dat jullie vechter is overleden. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig…tranen lopen over mijn wangen. Lieve Dean, de vechter, hij is niet meer hier.
    Zeker nu ik zelf mama ben, weet ik hoeveel pijn jullie moeten hebben. Je kind verliezen, het ergste wat er is…
    Ik wens jullie zo verschrikkelijk veel sterkte.. ik denk aan jullie en zal vanavond een kaars branden voor jullie vechter!

    “En als ik dood ga,
    huil maar niet,
    ik ben niet echt weg moet je weten.
    Het is maar een lichaam dat ik achterliet,
    dood ben ik pas,
    als jij me bent vergeten”.

    Heel erg veel sterkte voor iedereen die van Dean gehouden heeft!

  22. maurice,anita en june,
    misschien ken je me nog ik heb bij je gewerkt in de supermarkt en ik hoorde vandaag pas van het grote verlies wat jullie hebben gehad,ook ik wil jullie alsnog alle sterkte toewensen want helaas wist ik het niet anders was ik zeker naar de uitvaart gekomen,mijn excuses ervoor,ook hoorde ik vandaag dat je deze weblog had gemaakt en heb hem gelezen,mijn hemel wat hebben jullie hier alles goed omschreven daar alle respect voor,je moet weten dit heeft me echt aangegrepen en ik hoop dat jullie drietjes je weg goed kunnen vervolgen al zal dit zeker niet makkelijk zijn,maar van jou weet ik dat je een sterke vrouw bent.
    maar hoe je beschrijft de weg naar de vrijheid,is helemaal waar maar super hard.
    nou heel veel sterkte en het spijt me echt dat ik het niet wist
    anita van den boomen,

  23. maurice,anita,june.
    ik hoop dat je me nog kent ik heb bij je in de supermarkt gewerkt,ik zie dat er iets fout is gegaan ,maar helaas ben ik vandaag pas erachter gekomen wat een verschrikkelijk verlies jullie hebben geleden maar ook las ik deze weblog en las ik wat een moedige strijd jullie maar zeker ook dean heeft gestreden.
    het spijt me heel erg maar ik wist het niet eerder anders was ik zeker naar de uitvaart gekomen,ik moet wel zeggen hoe aangrijpend hier de verhaaltjes van je zijn.
    ik vind het dat jullie gezinnetje een heel sterk team is en respect hoe jullie alle problemen en vragen aangepakt hebben.
    ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd

Geef een reactie

