Het adeno virus geeft zich helaas niet gewonnen

De strijd is nog niet gestreden

We hebben een paar dagen niet geschreven. Normaal gesproken is geen nieuws goed nieuws maar jammer genoeg is het nu niet zo het geval.
Het adeno virus is weer sterk aan het toenemen  met alle gevolgen van dien.
Dean heeft op het moment weer extra zuurstof nodig om zijn saturatie goed te houden. Eerst alleen s`nachts maar nu ook overdag. Hij laat het momenteel gelaten over zich heen komen. Ik denk dat hij ook wel merkt dat het gewoon moet.
Met de virus blokker gaan we nog door tot en met vrijdag. Dan stopt de kuur.!!
Om zijn lichaam te helpen heeft hij gisteren een dosis immumglobeline toegediend gekregen.
Dean heeft een ig-A deficientie( ig-A zorgt voor je weerstand) en naar alle waarschijnlijkheid zorgt dat ervoor dat zijn lichaam moeite heeft om infectie`s te bestrijden. Voor ons was dit de enige verklaring, dat het virus in 2004 Dean`s eigen longen zo ernstig had beschadigd. De artsen hadden niet verwacht dat dit nu weer voor problemen zou zorgen, maar niets is minder waar.
Heel veel mensen hebben een ig-A deficientie maar hebben nooit ergens last van( of weten niet dat het door hun ig-A deficientie komt omdat er geen onderzoek naar gedaan wordt)

Hoe het nu verder gaat is dus onbekend, de strijd is nog niet gestreden……………………..

29 gedachten over “Het adeno virus geeft zich helaas niet gewonnen

  1. Hoi allemaal,

    Dat is weer allemaal niet zo best. Even schrikken weer dus! Ik zou zeggen houd ons op de hoogte en hou je taai, wij zijn nog steeds trots op je, kanjer!

    knuffel
    Nelleke

  2. Nou, het houdt niet op zeg.
    Ik hoop steeds als ik op je Blog kijk dat het virus aan het verdwijnen is. Maar het tegendeel is helaas waar.
    Eigenlijk wil ik heel veel zeggen, maar ik heb geen woorden.
    Wil jullie heel veel sterkte wensen. En als Dean morgen meedoet aan de Bingo hoop ik dat hij een prijsje mag winnen.

    Liefs Alida

  3. Hallo dappere mensen daar,

    Ik wou dat ik kon toveren!!!!!!!!!!!!!

    Dikke dikke knuffel, Anita ik heb je mam mijn tel. nummer doorgegeven.
    Als je wilt maak er gebruik van heel veel liefs Gertie

  4. Hallo Dean en familie,

    Wat is dit weer verschrikkelijk onrechtvaardig. Wat een pech.

    Heel veel sterkte toegewenst! En vooral ook eens een keertje een hele dikke vette meevaller.

    Groetjes,

    Frits

  5. Hoi Dean, Anita en Maur

    Het zit jullie niet mee.Hopelijk slaat de kuur die dean nu krijgt beter aan.
    Het zal voor Dean moeilijk te bevatten zijn, het is een echte kanjer zoals hij er mee omgaat.Anita en Maurice het zal voor jullie niet meevallen je zoon zo te moeten zien maar houd de moed erin!!
    Heel veel groeten Quint Andre en patricia

  6. Ik zou o zo graag mee toveren, maar helaas gaat dat niet lukken.
    Wel hoop ik dat jullie het ook allemaal vol kunnen houden. Het is niet zomaar wat zo lang weer zo ziek in het ziekenhuis.

    Ook nog bedankt voor jullie kaart, echt een leuke verrassing. Is toch altijd fijn wanneer er mensen aan je denken.

    Lieve mensen, heel veel sterkte. Aan de positieve wensen en gedachten die jullie kant op gaan zal het niet liggen. Laten we hopen dat het helpt.

    Liefs,
    Brenda

  7. Hoi dean Anita en Maurice,
    Woorden heb ik hier niet voor.
    Het enigste wat we hier kunnen doen is nog maar een extra kaars op steken en hopen op het grote wonder.
    Als jullie dat geluk toch nog mogen hebben. Bewonder jullie allemaal.
    Sterkte met alles
    Tim

  8. Hallo Dean en co,
    Wat een narigheid dat virus.Dean ik bewonder je,zo lang in het ziekenhuis en zo hard moeten vechten.Wat is dat toch met dat rot virus.Onze oudste dochter is net zo oud als jij en ze vind het zo vreselijk dat jij in het ziekenhuis ligt en niet naar de school kan.Ze volgt je blog met argusogen,ze wil iedere dag weten hoe het met je gaat.Ze wordt ook vaak opgenomen en weet hoe jij je moet voelen.Vechten is niet altijd even gemakkelijk maar toch moet je door gaan.We zien …………….je bent een echter kanjer.Een krak die dit gevecht tegen het virus gaat winnen.We duimen met gans ons gezinnetje mee voor jullie.We weten wat jullie doorstaan!
    Enorm veel sterkte aan jullie allen.Hou moed het zal jullie lukken.Geniet van elkaar!

    Lieve groetjes,
    mama van 2 dochters met CF

  9. Hé DD,
    Weet je wat dat betekend? Het betekend dappere Dean! Altijd als ik aan je denk noem ik je zo. Ik vind je zo’n enorme dappere kerel! Ik voel gewoon dat je vecht zolang het nodig is. In gedachten vecht ik net als zo velen met je mee. Dag dapper ventje, je gaat het redden!
    Karin

  10. grote bewondering voor zo’n dapper strijdende kanjer…
    grote bewondering voor zulke krachtige en lieve ouders…
    bewondering voor hoe jullie het doen…met z’n allen…
    ik word er stil van…denk aan jullie…en stuur jullie kracht..

    liefs
    petra (pm)

  11. Hoi Dean en familie,

    Het valt allemaal niet mee. Ik denk aan jullie en hoop op een wonder. Geef de moed niet op!!!!!!, ik ben trots op je.

    Groetjes Jonita.

  12. Hallo Dean,Anita en Maurice,
    We leven op de Berkenschutse allemaal heel erg met jullie mee, we wensen jullie heel veel sterkte en hopen het allerbeste.
    Natuurlijk speciale groetjes voor Dean van zijn juffen en klasgenootjes.

    groetjes
    Annelies

  13. He Dean,

    Ik geloof goed dat je het even niet meer ziet zitten. Je hebt alles zo goed gedaan!!! en dan dat rotvirus. We hebben met de klas vandaag wat voor je gemaakt. Hopelijk kan dat je een beetje opvrolijken.

    Veel lieve groetjes Daphne en natuurlijk van alle kids en juf marieke en Anita.

  14. Sinds gisteren zitten denken wat ik moet zeggen…….
    En weet je, ik weet het niet.
    Dat dit nou weer gebeurd is onbegrijpelijk, maar hoop dat jullie ook nu de kracht weer hebben om de draad op te pakken en samen met Dean en June weer te vechten.

    Heel veel liefs en knuffels van ons allemaal

  15. Hoi Dean en familie,

    niet zo mooi wat we allemaal lezen. Een mannetje van jouw leeftijd zou met andere dingen bezig moeten kunnen zijn lekker spelen en naar school gaan bijv. Zelf zul je er wel aan gewend zijn. We willen je weer even laten weten dat we ontzettend met je meeleven en met jouw papa en mama en June. We wensen jou heel veel kracht toe om dit weer te boven te komen. We hebben er alle vertrouwen in, want je hebt al heel wat keren laten zien hoe ontzettend sterk dat je bent!

    Vele lieve groetjes,
    Toon, Anouk en Liza (viswinkel)

  16. Wat moet je nu nog zeggen. Via een heeele lange omweg eindelijk terecht gekomen op de hyves van Annemarie voor de laatste informatie. We weten niet wat we nu nog moeten zeggen alleen dat we heel veel aan jullie denken, en Dean jongen, we houden van je!! Sterkte.

  17. Hoi Dean,
    Misschien een leuk filmpje om je op te vrolijken:

    Het is in het Engels, maar het is een papegaai die allerlei te gekke geluiden maakt en andere dingen na doet, en daar is niks Engels aan:)

    Sterkte daar! Bob

  18. Hoi Dean,

    Ik kijk regelmatig op je site en vind je zo ontzettend dapper. En als ik dan lees hoe goed je het allemaal doet: Je bent een topper!! Heel veel sterkte, ook voor je lieve familie!
    X
    Laura

  19. Lieve lieve Dean en familie,

    Ik kijk elke dag wel een paar keer op de site om te kijken of er al weer een stukje geschreven staat. En dan hoop ik altijd heel erg dat het goed nieuws is. Ik leef ontzettend met jullie mee en weet heel goed hoe het voelt als het allemaal zo onzeker is. Ik kan niet veel voor jullie betekenen maar weet wel dat ik aan jullie denk.
    Dean je bent een knokker en je komt er wel!! Zet hem op kanjer!!
    Papa en mama houd moed en een dikke knuffel voor jullie.

    Heel veel liefs Marloes en natuurlijk ook van Jacco en een high five voor Dean van Niek

  20. Hallo

    Elke dag hoop ik dat er iets positiefs op de site staat. Heb net de blogs van je oma gelezen. Ik duim voor je mee en wil je allemaal heelveel succes en sterkte wensen! Blijf vechten Dean! Ik denk aan jullie allemaal.

    Liefs, Judith

  21. Na je al een alnge tijd niet meer tegengekomen te zijn in de wijk, ging ik eens kijken opje weglog en tot mijn grote schrik vond ik daar veel slecht nieuws.

    Gelukkig ken ik je inmiddels een klein beetje en je mama ook.
    En als ik het goed inschat zijn jullie samen een prima vechtersteam!

    Dus,…. heel veel sterkte samen en een kus en knuffel (een is wel genoeg!) samen.

    Carolina

Geef een reactie

