Glazen bol gevraagd voor de toekomst????????

Helaas moeten we constateren dat er waarschijnlijk restschade is door het adeno-virus. Men kan niet zeggen hoeveel dat moet de toekomst uitwijzen. We hopen natuurlijk dat de schade meevalt en dat deze nieuwe longen gewoon meegroeien, iets wat de oude longen niet deden. De longfunctie zal ook niet meer zo hoog worden als na de transplantatie, 85%. Wij hopen wel dat die nog zal stijgen maar ook dat is koffiedik kijken.

De kuur wordt voortgezet tot volgende week vrijdag en dan gaan we bekijken of we weer naar huis kunnen. Natuurlijk willen we dat maar we gaan niet zoals we gehoopt hadden. Het kan ook zijn dat de kuur eerder gestopt wordt maar dan in geval van nierfalen, wat niet meer verwacht wordt, of als de viruswaarde dermate gedaald zijn dat ze geen gevaar meer opleveren. Op dit moment adem ik ook weer wat zwaarder hiervoor is ook geen verklaring maar het zou kunnen door de bloeddrukverlagers. Dit zijn zogenaamde beta-blokkers en die vernauwen de luchtwegen zodat je het wel uit je hoofd laat om gek te doen. Mijn buikje is ondertussen ook weer tot rust gekomen.

Gisteren en vandaag heb ik niet veel gedaan. De bingo van gisteren heb ik  wel meegemaakt en natuurlijk ook was ik succesvol. Ik had een volle kaart en daarmee een bionicle gewonnen. Volgende week ga ik voor minimaal 3 prijzen, ik ben benieuwd of dat lukt. Vandaag was tante Chrisina op bezoek met haar heb ik heerlijk in bed gelegen, sorry Marcel, maar ik vond het heerlijk. Vandaag was in Groningen een feestdag dus in het ziekenhuis was er niet veel te doen. Vanavond hoop ik nog het vuurwerk te kijken. Ik wil wel met de zuster gaan en zij ook met mij maar we weten allebei niet hoe laat het begint dus dat wordt nog een probleem, ach ja als ze mij maar warm houdt en goed verzorgd dan wordt het wel gezellig.

Groetejs aan iedereen en alvast lekker slapen.

9 gedachten over “Glazen bol gevraagd voor de toekomst????????

  1. Hoi Familie,
    We duimen voor jullie dat jullie volgende week naar huis mogen. En dat jullie dan eindelijk wat rust krijgen, wat kunnen bij tanken.
    En Dean, iedereen zegt het steeds, maar dat komt omdat het ook echt zo is. JE BENT EEN KANJER!!!! Wendy vraagt vaak hoe het met je gaat. Dan lezen we je site en zijn we weer op de hoogte. Ze leeft erg met je mee. Ook mensen om ons heen vragen regelmatig: “Hoe is het met Dean?”
    Hoewel je het niet in de gaten hebt, er duimen echt heel veel mensen voor je.
    Groetjes vanaf Texel

  2. Hoi Dean,
    Heb je het vuurwerk nog gezien?
    Ik hoop het wel.

    De berichten zijn niet echt hoopvol, maar je bent een vechtertje, dus het gaat vast nog een beetje beter met je.

    Ik ben blij dat je buik niet meer raar doet, daar wordt je zo slap van!

    Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe avonturen.

    Liefs Alida

  3. Ha Kanjer(s) šŸ˜‰

    Ik vond het ook heerlijk zo saampjes gisteren.
    Ik heb genoten, met daarbij nog es het boeketje als mega leuke verassing.
    Super!

    Hopenlijk tot snel

    Chrisina

  4. Ha die Dean,

    Nou ik was wel een beetje ontroerd hoor door je kaartje (kan ook aan de hormonen liggen hahaha). Echt SUPER lief van jou en van mama om een kaartje te sturen. Het gaat allemaal goed met mij en de baby. Hij/zij groeit goed. Ik weet ook niet of het een jongen of een meisje gaat worden dus dat blijft nog even een verassing! Nogmaals super bedankt voor je kaartje!
    Fijn dat het toch weer wat beter gaat met je saturatie. Ik hoop dat jullie snel te horen krijgen dat het virus eindelijk geblokt is!
    Hou je taai en ook ik vind je nog steeds een grote KANJER!!!

    Dikke knuffel
    Nelleke

  5. Hoi lieve mensen daar in het hoge noorden. Ben ik een maand niet op je site geweest, lees ik net alles wat je de afgelopen weken hebt meegemaakt. Nou dat is niet niks. Wel schrikken hoor. Maar zoals altijd sla jij je er toch maar weer doorheen. Ik had nog wel zo graag willen lezen dat het allemaal vooruit ging nu, na onze stralende zomerweken. Gelukkig begint het nu toch weer wat vooruit te gaan en hoop ik van harte dat deze lijn zich voortzet. Ik ga morgen dus maar meteen op pad om een mooie kaart voor je kopen die je dan boven je bed kunt hangen maar hopelijk niet te lang en ben je vlug weer thuis. Nou lieve mensen sorry dat ik al die tijd niets heb laten weten maar we zijn zelf pas net een weekje terug van vakantie. Ik wens jullie nogmaals het aller allerbeste. Lieve groetjes Rianne Bierens

  6. Lieve Fam Ronckers. We zijn jullie niet vergeten we blijven hopen dat er nog wat tyd overblijft om het bij Dean zo draaglijk mogelijk te maken Heel veel sterkte. We zijn even in Drunen maar moeten donderdag ons weer melden in het ziekenhuis. Het gaat redelijk met Henk. We en zeker Henk moet alles ondergaan . Henk blijft positief.dat is goed voor gezondheid denk ik . Het is en kan niet anders . Dean sterkte . Groetjes aan allen.

Geef een reactie

