In spin de suikerspin erin

Het is kermis in Groningen………………

Deze week is er kermis in Groningen vanwegen Gronings ontzet ook wel Bommen Berend genoemd. Vorig jaar waren we rond deze tijd ook hier in het UMCG toen voor de screening en nu een jaar later is alles wat toen besproken werd alweer achter de rug. Vorig jaar mocht ik van de artsen naar de kermis( vond de zuster niet zo leuk want " verzekering technisch"  mocht het niet) maar we gingen lekker toch. Lekker puh!!
Jammer genoeg mag het dit jaar echt niet, maar heb ik  pap en mam toch zo gek gekregen dat ze voor mij een suikerspin gingen halen. Yammie Yammie.
Dat ging er wel in en dat is ook een teken dat  mijn buikje zich weer wat beter voelt. Wel staat alles in voor onderzoek om te kijken hoe het kan dat ik zo aan de …..  ben.  Gelukkig is mijn nierfunctie nog steeds goed en dat scheelt toch maar weer. Of niet soms…

Mijn saturatie`s zijn weer ietsje beter en mijn praatjes komen ook weer terug.Alhoewel ik niet weet of iedereen daar zo blij mee is. Gisteren kwam een papa van een ander kindje langs. Mama vertelde mij dat hij Kip heet met zijn achternaam. Hahahah.  Mijnheer Kip wat een gekke naam. Ik heb toen meteen gevraagd of ik geen eitje bij hem kon bestellen. Hahahahaah    Kip ik heb je…
Hij vroeg toen, of het een gekookt of gebakken ei moest zijn. Ja, hij was er als de kippen bij…… Hahahaha

Vandaag moet ik weer kuren  met alle gevolgen van dien. Maar gelukkig is het woensdag en dat verzacht het leed. Woensdag is BINGO-dag en vandaag is het ook weer PATAT- dag,  dus dubbel feest vandaag.
Bingo is elke woensdag en patat-dag 1 keer in de 14 dagen. Niet dat jullie denken dat ik hier elke woensdag aan de vette hap zit !!

Ook wil nog even zeggen dat ik verteld sta van de vele, lieve en bemoedigende reactie`s en kaartjes die ik  krijg. Ik wist niet dat ik zoveel vrienden had. Vrienden die ik nog nooit heb ontmoet en die mij ook nog nooit hebben gezien. Vrienden die dan toch aan me denken. Ik vind het raar, maar wel SUPER leuk.
Bedankt hiervoor……….X -je Dean ( 1 kusje is genoeg, je kunt ook overdrijven, Mam )

2 gedachten over “In spin de suikerspin erin

  1. Dat klinkt weer een ietsiepietsie positiever dan je vorige bericht.
    Ik hoop dat de suikerspin en de patat lekker waren en dat je niet aan de race…. bent gekomen.
    Heb je nog wat gewonnen bij de Bingo?

    Zullen we een afspraak maken?
    Ik blijf jou kaartjes en berichtjes sturen en jij gaat heel hard je best doen om beter te worden!
    Gaat vast lukken.

    Liefs van Alida

Geef een reactie

